Robimy wszystko, żebyś była zadowolona z otrzymanych artykułów. Sprawdzamy wszystko przed wysyłką, by nic Cię nie zaskoczyło.
Zdajemy sobie sprawę, że czasem coś może pójść nie tak. W takim przypadku możesz złożyć reklamację, jeśli zakupiony przez Ciebie artykuł nie jest zgodny z jego opisem lub jesteś z niego niezadowolona.
W takim przypadku postępuj proszę wg poniższych kroków:
- Opisz proszę wszystko w wiadomości e-mail i załącz do niej zdjęcia poglądowe, dzięki którym wykonamy wstępną weryfikację uszkodzenia lub wady. Wiadomość wyślij proszę na adres kontakt@hippieandbloom.pl
- Wstępnej weryfikacji dokonamy w 7 dni od daty otrzymania wiadomości e – mail.
- Reklamowany artykuł odeślij proszę do nas dopiero po otrzymaniu odpowiedzi. Do paczki włóż proszę kartkę, na której umieścisz informację, że to reklamacja.
- Zabezpiecz ją odpowiednio tak, by zawartość była bezpieczna. Jeżeli nie zostaną poprawnie zabezpieczone i ulegną zniszczeniu w transporcie – nie będziemy mogli uznać Twojej reklamacji. Najlepiej będzie, jeśli wykorzystasz do tego opakowanie, w którym wysłaliśmy do Ciebie przesyłkę.
- Paczkę wyślij na własny koszt na adres:
Ewelina Zięba
ul. Wąwozowa 22/139
27 – 200 Warszawa
lub do paczkomatu Inpost:
Paczkomat nr WAW196M adres ul. Wąwozowa 20, 02-796 Warszawa
adres e-mail do powiadomienia to kontakt@hippieandbloom.pl
nr tel 515 214 279 - Reklamacje będą rozpatrywane maksymalnie w 14 dni od daty doręczenia nam reklamowanego produktu.
Zwrócimy Ci koszt wysłania do nas reklamowanego produktu, jeśli reklamacja zostanie pozytywnie rozpatrzona. Jeśli odesłany produkt zostanie naprawiony bądź poddany wymianie odeślemy go ponownie na nasz koszt.